یک سایت طلافروشی چه امکاناتی دارد؟ | 56 امکانات یک سایت طلا و جواهر

امکانات یک سایت طلا و جواهر
دسته بندی مطلب:
زمان مطالعه: 21 دقیقه

در این مطلب به معرفی مهمترین امکانات یک سایت جواهرات و طلافروشی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا با جدیدترین و مهمترین امکانات یک سایت فروش طلا و جواهر آشنا شوید.

فهرست محتوا پنهان

طرح گرافیکی استاندارد و کاربر پسند

طراحی وبسایت باید طبق استاندارد و متد های روز باشد و به گونه ای طراحی شود که کاربر هنگام کار با آن ارتباط برقرار کند و با چند کلیک به بخش های مهم وبسایتتان دسترسی داشته باشد.

همچنین از ترکیب رنگ های مناسب در طراحی سایت استفاده کند تا رابط کاربری خوبی به کاربرانتان ارائه دهید.

رعایت طراحی ui و ux استاندارد در دوناوب
رعایت طراحی ui و ux استاندارد در دوناوب (the company warehouse)

رنگ سازمانی اختصاصی متناسب با برند شما

شرکت ها و کسب و کارهایی که دارای لوگو هستند و یا تِم رنگیه خاصی در فروشگاهشان استفاده کرده اند، برای طراحی وبسایتشان از همان ترکیب رنگ لوگوی آنها استفاده میشود. در صورتی هم که رنگ سازمانی نداشته باشید تیم دوناوب این کار را برایتان انجام میدهد.

رنگ سازمانی گرفته شده از لوگو
رنگ سازمانی متناسب با برند (doonaweb)

انطباق پذیر در موبایل و سایر دستگاه ها

تمامی صفحات وبسایت به گونه ای باید ریسپانسیو شوند که در تمامی صفحه نمایش ها مخصوصا صفحه نمایش موبایل به زیبایی نشان داده شوند زیرا درصد بیشتر ترافیک سایت ها از طریق تلفن های همراه است، وبسایتی که ریسپانسیو نباشد به هیچ عنوان در رقابت دوام نمیاورد.

طراحی وبسایت ریسپانسیو توسط دوناوب
طراحی وبسایت به صورت واکنشگرا (codeclerks)

صفحه ی فروشگاه

در وبسایت های فروشگاهی، یک صفحه مختص محصولات فروشگاه طراحی میشود تا تمامی محصولات در آن صفحه برای کاربر نمایش داده شود. این صفحه جزو مهمترین صفحات در وبسایت فروشگاهی است و باید اصولی و با امکانات مورد نیاز طراحی شود تا کاربران دسترسی کاملی به محصولات شما داشته باشند.

نمونه صفحه فروشگاه در وبسایت فروشگاهی
صفحه فروشگاه (digikala)

صفحه ی درباره ما

در این صفحه مدیر سایت باید اطلاعات مهم فروشگاه و یا شرکت خود را قرار دهد.

اطلاعاتی نظیر سابقه ی فعالیت، تاریخچه فروشگاه، انواع خدمات، آدرس، راه های ارتباطی و…

صفحه درباره ما باید به گونه ای باشد که کاربر تمامی اطلاعات مهم درباره کسب وکار شما را کسب کند.

صفحه ی درباره ما در وبسایت
نمونه صفحه ی درباره ما در وبسایت (doonaweb)

صفحه ی تیم ما

در این صفحه اطلاعات و تخصص های کارکنان فروشگاه/شرکت قرار گرفته میشود. برای ایجاد حس اعتماد در کاربر، اطلاعات این صفحه باید کامل باشد تا اعتماد مشتری نسبت به تیم شما و نحوه خدمات دهی شما جلب شود.

صفحه ی تیم ما
نمونه صفحه ی تیم ما (mappingmemories)

صفحه ی انتقادات و پیشنهادات

این صفحه مختص کاربران شما میشود، آنها میتوانند انتقاد ها و یا نظرات خود را نسبت به سرویس دهی شما بیان کنند. این صفحه یکی از مهم ترین صفحات در وبسایت است زیرا باعث ایجاد حس اعتماد در کاربران شما میشود.

صفحه ی پیشنهادات و انتقادات
صفحه ی پیشنهادات و انتقادات (abzums)

صفحه ی سوالات متداول

در این صفحه، سوالات پر تکراری که درباره خدمات و کسب و کار شما میشود قرار گرفته میشود تا کاربران جواب سوالشان را در این قسمت پیدا کنند تا وقت شما با سوالات تکراری گرفته نشود. در صورت پیدا نکردن جواب سوالشان، سوال موردنظر را از طریق فرم برای شما ارسال میکند.

صفحه ی سوالات متداول
صفحه ی سوالات متداول (digikala)

بخش بلاگ و مقالات

در این صفحه، مقالات و محتوا های جانبی قرار میگیرد.

به عنوان مثال یک طلا فروش که دارای سایت است، در این قسمت مطالبی مانند راهنمای خرید طلا، راهنمای نگهداری طلا و کلی مطالب دیگر از این قبایل قرار میدهد. صفحه بلاگ تاثیر بسیار خوبی در سئوی سایت دارد.

صفحه بلاگ
صفجه بلاگ و مقالات (doonaweb)

امکان ایجاد صفحه ی نامحدود

این قابلیت به مدیر سایت این امکان را میدهد تا بدون دانش برنامه نویسی هر تعداد صفحه که نیاز داشته باشد در وبسایت خود ایجاد کند و به صورت خیلی ساده محتوای خود را بر روی صفحات ایجاد شده قرار دهد بدون نیاز به دانش خاصی ندارد.

ثبت نامحدود محصول

شاید در بعضی سایت ها برایتان پیش آمده باشد که امکان ثبت کردن محصول از تعداد مشخصی برایتان امکان پذیر نبوده است.

ثبت نامحدود محصول این امکان را به شما میدهد تا هر تعداد محصولی که خواستید به سبد خرید خود اضافه کنید و مجبور به چندبار ثبت خرید نشوید.

دسته بندی نامحدود محصول

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وبسایت فروشگاهی امکان دسته بندی محصولات است، وقتی تنوع محصولات شما زیاد باشد پس به دسته بندی های زیادی نیاز دارید تا کاربران گیج و سردرگم نشود. دسته بندی نامحدود این امکان را به شما میدهد تا هر تعداد دسته بندی نیاز دارید در سایت ایجاد کنید.

دسته بندی محصولات
دسته بندی محصولات (digikala)

سبد خرید

صفحه ی سبد خرید، جزو مهمترین صفحات یک وبسایت فروشگاهی برای کاربر است. محصولات انتخابی کاربران قبل از فرایند تکمیل خرید به سبد خرید اضافه میشوند. وقتی کاربر کالایی را در سایت شما پسند میکند اما در آن لحظه قصد خرید ندارد، کالای مورد نظر را در سبد خرید خود اضافه میکند تا بعدا برای اقدام به خرید، دسترسی راحت تری داشته باشد.

صفحه ی سبد خرید
صفحه ی سبد خرید (digikala)

امتیاز به محصول

در صفحه محصولات یک آیتم امتیاز دهی به صورت پنج عدد ستاره وجود دارد که کاربران با توجه به میزان رضایتشان از محصول، میتوانند امتیاز دهی کنند. این قابلیت به کاربران جدید کمک میکند تا با توجه به امتیاز محصولات، خریداشان را انجام دهند و نسبت به فروشگاهتان حس اعتماد پیدا کنند.

نمایش کالاهای مرتبط

در صفحه محصول بخشی وجود دارد که بقیه محصولات مرتبط به آن محصول را نشان میدهد.

به عنوان مثال شما در حال مشاهده یک لپتاپ از برند اِیسوس هستید، در قسمت کالاهای مرتبط دیگر لپتاپ های اِیسوس را به شما نشان میدهد.

امتیاز به صفحه

مانند امتیاز دهی به محصولات، امکان امتیاز دهی به صفحه ها و مطالب آن وجود دارد که بیشتر در صفحات بلاگ مشاهده میشود. این امتیاز دهی کیفیت محتوای سایت شما را به کاربر نشان میدهد، شما باید مطالب با کیفیتی بر روی سایتتان قرار دهید تا میانگین نمرات صفحاتتون بالا باشه.

امتیاز دهی به صفحات سایت
امتیاز دهی به صفحات سایت (doonaweb)

امکان مدیریت کامنت ها

قابلیت کامنت گذاری و تبادل نظر در سایت ها یک بخش مهم است مخصوصا در سایت های فروشگاهی که اکثر افراد قبل از اقدام به خرید محصول، نظرات مربوط به آن محصول را مطالعه میکنند.

در بخش مدیریت کامنت ها شما این امکان را دارید که با جواب دادن، حذف کردن، فیلتر کردن کلمات و… کامنت هایتان را مدیریت کنید.

کامنت در صفحات مورد نظر

شما میتوانید برای هرکدام از صفحات وبسایتتان امکان کامنت گذاری ایجاد کنید تا کاربران سایت نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را نسبت به محتوای صفحه مربوطه درج نمایند، این نظرات به شما کمک میکنند تا ضعف محتوای صفحاتتان را متوجه شوید و آن ها را رفع کنید تا بازدید مطالبتان به مرور زمان افزایش پیدا کند.

طراحی بنر اسلایدر در صفحه جلویی

اسلایدر ها مجموع تصاویری هستند که در تصاویر مفهوم مورد نظر را به کاربر منتقل میکند.

یکی از زیباترین بخش های یک وبسایت، اسلایدر های صفحه اول هستند که در آن معمولا بنر های فروشگاه قرار میگیرد. امروزه در بیشتر وبسایت ها از بنر اسلایدر در صفحات اصلی استفاده میکنند، این اسلایدر ها به پویایی وبسایت بسیار کمک میکند.

بنر اسلایدر سایت فروشگاهی
بنر اسلایدر (digikala)

بهینه سازی سرعت وبسایت

سرعت وبسایت یک پارامتر بسیار مهم در سئوی سایت است.

یک وبسایت استاندارد باید سرعت لود و سرعت پاسخگویی پایینی داشته باشد. عوامل زیادی در سرعت یک وبسایت موثر است مانند نحوه کدنویسی برنامه نویس، تصاویر استفاده شده در وبسایت، هاست و…

سایت های استاندارد معمولا سرعت لود 1 تا 3 ثانیه دارند.

اجرای پروتکل امنیتی SSL

SSL مخفف secure socket layer است و به معنی لایه اتصال امن است.

به طور خلاصه وظیفه این پروتکل انتقال داده ها(اطلاعات) بین کاربر و سرور مورد نظر است. تمام وبسایت هایی که اطلاعات مهمی مانند  اطلاعات کارت بانکی کاربر در آن رد و بدل میشود از این پروتکل استفاده میکنند.

بهینه سازی کد های سایت

همانطور که گفتیم نحوه کدنویسی یک سایت، در سرعت سایت بسیار موثر است. از این رو باید کد های سایت تا حد ممکن بهینه و کوتاه شوند. بهینه سازی کد های سایت، وظیفه ی برنامه نویس است. اگر برنامه نویس این پارامتر را در کدنویسی سایتتان رعایت نکند، سایت شما بسیار کند میشود و سئوی سایت را نابود میکند.

پشتیبانی

وقتی طراحی یک سایت تمام میشود تازه شروع ماجراست!!

بعضی مواقع وبسایت ها با مشکل روبرو میشوند و حل آن مشکل نیاز به تخصص دارد، از این رو تیم پشتیبان وبسایت شما وظیفه دارد که مشکلات سایت را در سریع ترین وقت ممکن رفع کند و تحویل شما دهد. پشتیبانی ها معمولا دارای مدت زمان 1 ساله هستند و بعد از آن با مبلغ اندکی تمدید میشوند.

ایمیل تحت دامنه

شما توسط دامنه وبسایت خود قادر خواهید بود که ایمیل های سازمانی به نام خود ثبت کنید.

این ایمیل کامل در اختیار شما بوده و امکان فیلتر یا مسدود شدن ندارد.

به عنوان مثال دامنه سایت شما www.doonaweb.ir است، شما میتوانید ایمیلی به این صورت ثبت کنید: info@doonaweb.ir.

تعریف کوپن های تخفیف

گاهی فروشندگان تصمیم میگیرند برای بعضی از مشتریان خاصشان تخفیفاتی درنظر بگیرند، از این رو یه کد کوپن به مشتریانشان پیامک یا ایمیل میکنند.

این امکان وجود دارد که در وبسایت آیتمی اضافه شود که مشتریان کد کوپن خود را وارد کرده و از تخفیف دریافت کرده استفاده کنند.

قابلیت اتصال به درگاه پرداخت آنلاین

تمام وبسایت هایی که فروش آنلاین دارند نیاز به درگاه پرداخت آنلاین، مانند زرین پال و… دارند. با وصل شدن وبسایتتان به درگاه های پرداخت، این امکان را به کاربران میدهید تا به راحتی هزینه محصولشان را بپردازند.

حتی در صورتی که دارای کسب و کار بین المللی هستید و با ارز های خارجی کار میکنید، میتوانید با اتصال به درگاه های پرداخت امن خارجی مانند پِی پال امکان پرداخت آنلاین را برای کاربرانتان ایجاد کنید.

خبرنامه ایمیلی

اکثر کسب و کارهایی که وبسایت دارد، خبرنامه ایمیلی نیز دارند.

خبرنامه ایمیلی یک نوعی از ایمیل است که در ایمیل مارکتینگ یک کسب و کار تعریف میشود. خبرنامه ایمیلی اینگونه کار میکند که شما ایمیل کاربران سایتتان را از طریق وبسایت میگیرید و در زمان های مشخصی(هفتگی یا ماهانه معمولا) محتوای مورد نظرتان را مانند اخبار، محصولات جدید و… ایمیل میکنید.

ثبت نام با ایمیل

یکی از راه های ثبت نام در وبسایت از طریق ایمیل است. کاربر ایمیل خود را هنگام ثبت نام وارد کرده و از طریق لینکی که برای او ایمیل شده است فرایند ثبت نام خود را تکمیل میکند. این روش نسبت به ثبت نام پیامکی پرطرفدار تر و مطمعن تر است.

صفحه ی ثبت نام با ایمیل
صفحه ی ثبت نام با ایمیل (piktochart)

ارائه ویدیو آموزشی اپراتوری

بیشتر افرادی که وبسایتی برای کسب و کارشان فراهم میکنند، نحوه ی کار با وبسایت را نمیدانند که البته امری طبیعی است.

از این رو ویدیو هایی برای آموزش این افراد تهیه شده و در اختیارشان گذاشته میشود تا صفر تا صد کار با وبسایت را یاد بگیرند. در صورتی که باز هم در کار با وبسایت به مشکل خوردند، تیم پشتیبانی مشکلشان را حل میکنند.

دامنه رایگان ir

به قسمت آخر آدرس یک وبسایت که معمولا به .ir, .com, و… ختم میشود دامنه گفته میشود.

این ساده ترین تعریف دامنه بود، دامنه انواع مختلف زیادی دارد که هرکدام با دیگری فرق های جزئی دارند و نیاز به تمدید سالانه دارند. تیم دوناوب در پلن های طراحی سایت خود یک دامنه رایگان در اختیار کارفرما قرار میدهد.

هاست

شما برای اینکه بعد از طراحی وبسایتتان آن را آنلاین کنید و در فضای اینترنت قرار دهید نیاز دارید سایت را بر روی یک سرور قرار دهید.

به قسمتی از سرور که در اختیار صاحب سایت قرار میگیرد هاست گفته میشود. هاست نیز انواع مختلف دارد و بسته به مقدار نیازتان برایتان تهیه میشود و نیاز به تمدید سالانه دارد.

پنل پیامکی

پنل پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که توسط آن شما میتوانید پیامک مورد نظر خود را به سرتاسر کشور، با سرعتی بالا ارسال کنید. محتوای پیامک میتواند تبلیغاتی، خدماتی و… باشد.

با استفاده از پنل های پیامکی شما میتوانید با هزینه ی کمتر تبلیغات گسترده انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پنل پیامکی میتوانید به سایت doonasms مراجعه کنید.

پنل پیامکی
پنل پیامکی (saphirsolution)

نمایش قیمت طلا به صورت دستی

در طراحی وب سایت طلا فروشی یکی از مهم ترین قابلیت ها نمایش دادن قیمت روز طلا است ، بخشی در صفحه اصلی قرار داده خواهد شد که صاحب سایت میتواند قیمت روز طلا را قرار دهد تا کاربران مشاهده نمایند.

این آپشن به بازدید سایت کمک شایانی میکند زیرا کاربرانتان برای دیدن قیمت طلا هم که شده وارد سایت شما میشوند.

نمایش قیمت طلا به صورت دستی
نمایش قیمت طلا به صورت دستی (tala.ir)

افزودن مدیر با سطح دسترسی

شاید به عنوان یک مدیر عامل شرکت و یا صاحب فروشگاه وقت آزاد کمی داشته باشید تا به وبسایتتان رسیدی کنید. یک وبسایت امکان اینکه چند مدیر(ادمین) داشته باشد را دارد.

شما به عنوان ادمین اصلی وبسایتتان این امکان را دارید که هر تعداد ادمین نیاز داشتید با دسترسی های محدود تر نسبت به خود اختیار کنید و حتی برای آنها سِمَت تعیین کنید.

خبرنامه پیامکی

خبرنامه پیامکی نیز مانند خبرنامه ایمیلی است، فقط با این تفاوت که از طریق پنل پیامکی برای کاربرانتان ارسال خواهد شد و امکان بررسی کردن آنها توسط کاربران بیشتر است.

کاربران نیز با کلیک بر روی لینک دریافت شده وارد صفحه مورد نظر شما میشود و از آخرین مطالبتان با خبر میشوند.

مگامنو

مگامنو یک مدلی دیگر از منوی ناوبری است که گسترده تر است. مگامنو یکی از موارد مهم یک وبسایت است و باعث تجربه کاربری بسیار کاربر پسند تر میشود، در مگامنو تمام گزینه ها هم زمان به صورت افقی یا عمودی برای کاربر نشان داده میشود.

نمونه ای از مگامنو
مگامنو (digikala)

ثبت نام پیامکی

ثبت نام پیامکی این امکان را به کاربرانتان میدهد که در صورت تمایل از طریق پیامک در سایت ثبت نام کنند و فرایند ثبت نام را از طریق پیامک تکمیل کنند.

این نحوه ی ثبت نام به دلیل راحت تر و ساده تر بودن طرفدار بیشتری نسبت به بقیه روش ها دارد.

لیست علاقه مندی ها

کاربران در سایت های فروشگاهی این امکان را دارند تا محصولات مورد علاقشان را در صفحه ای جدا برای خود ذخیره کنند تا دفعه بعد که  اقدام به خرید کنند، دوباره مجبور به گشتن میان انبوه محصولات نشود و راحت تر دسترسی داشته باشند.

صفحه ی لیست علاقه مندی ها
صفحه ی لیست علاقه مندی ها (digikala)

امکان مقایسه محصولات

در یک وبسایت فروشگاهی به شما این امکان داده میشود تا دو یا چند محصول را از جنبه های مختلف مانند قیمت، متریال، سایز و…  با هم مقایسه کنید تا راحت تر محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیتم مقایسه محصول، کمابیش در وبسایت های فروشگاهی استفاده میشود، اما وبسایت هایی که از این آیتم استفاده میکنند بازخورد بسیار خوبی دارند.

مقایسه چند محصول با هم
مقایسه محصول (digikala)

نمایش کالا های پر فروش

در صفحه اصلی وبسایت های فروشگاهی قسمتی طراحی میشود که کالا های پر فروش قرار میگیرد، این بخش باید در صفحه اصلی قرار بگیرد تا در دسترس کاربر باشد و نسبت به بقیه بخش ها بیشتر خودنمایی کند. تجربه ثابت کرده که وجود این بخش در وبسایت های فروشگاهی تاثیر بسزایی در فروش داشته است.

بخش پر فروش ترین محصولات
بخش پر فروش ترین محصولات (digikala)

روش پرداخت با چک

نحوه پرداخت با چک در وبسایت به اینصورت است که کاربر در مرحله ی پرداخت، گزینه ی پرداخت توسط چک را انتخاب کرده و عکس چک را در سایت آپلود کرده و بعد از تایید توسط مدیر سایت، چک را برای فروشگاه ارسال میکند.

چک لیست سئو

برای اینکه سئوی خوبی سایت دریافت کند، لیستی در اختیار مدیر سایت قرار میگیرد که به آن چک لیست سئو گفته میشود. در این لیست مواردی که باید هنگام تولید محتوا رعایت کرد تا سایت سئو خوبی بگیرد گفته شده است تا مدیران سایت با استفاده از این لیست نکات مربوط به سئو را رعایت کنند.

ثبت دامنه در گوگل

وقتی اقدام به راه اندازی یک وبسایت میکنید باید در مراحل ابتدایی کار اقدام به ثبت دامنه سایتتان در گوگل بکنید. این کار توسط سرچ کنسول گوگل انجام میشود.

 به طور خلاصه این کار به شما کمک میکند تا شما عملکرد وبسایتتان را چک کنید و آمار دقیقی از داده های خود در سایت داشته باشید.

نصب سرچ کنسول

همانطور که گفتیم ثبت دامنه در گوگل از طریق سرچ کنسول انجام میشود.سرچ کنسول کمک های بسیاری به صاحبان وبسایت میکند. نحوه کلی عملکرد سایتتان را در بستر گوگل را میتوانید از طریق سرچ کنسول برسی کنید تا سئوی سایتتان را ارتقا دهید.

نصب آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس، ابزار تحلیلگر شرکت گوگل است.

از گوگل آنالیتیکس برای تحلیل عملکرد وبسایت است. این ابزار به صاحبان وب سایت کمک میکند تا اطلاعاتی نظیر زمان ماندن کاربران در سایت، نحوه ورود به سایت(با چه دستگاهی وارد سایت شده است) و… را مشاهده کنند.

چت واتس اَپ

شما میتوانید حساب کاربری واتس اَپ خود را به وبسایتتان لینک کنید تا علاوه بر بخش نظرات و ایمیل از  طریق واتس اَپ نیز با کاربران سایت در تعامل باشید و مشکلاتشان را حل کنید، وصل کردن واتس اَپ به سایت به اینگونه است که کاربر از طریق دکمه ای که در صفحه سایتتان تعبیه شده وارد صفحه واتس اَپ شما میشود.

کیف پول درون برنامه ای

در بعضی سایت ها کاربران این امکان را دارند تا حساب خود را شارژ نمایند.نمونه این آیتم را میتوانید در سایت یا اَپ اسنپ ببینید. شما میتوانید هر مقدار مبلغی را که مدنظرتان است را به درون حساب کاربریتان وارد کنید و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

کیف پول درون برنامه ای
کیف پول درون برنامه ای (digipay)

نمایش خودکار قیمت آنلاین طلا

در طراحی سایت طلا فروشی یکی از مهترین امکانات، امکان نمایش قیمت طلا بصورت آنلاین است.

با این آیتم، قیمت لحظه ایه طلا در صفحه ی اول وبسایت شما نمایش داده میشود و کاربران حتی اگر قصد خرید هم نداشنه باشند به سایت شما سر میزنند تا از قیمت روز طلا باخبر شوند و باعث بالا رفتن بازدید سایت میشوند.

تعریف دلخواه سود،  مالیات، اجرت

در کسب و کار هایی مانند طلا فروشی که مقدار سود، اجرت و مالیات مهم است، باید این پارامتر ها هنگام خرید واضح و شفاف درج شود تا کاربران از ریز جزئیات قیمت های شما مطلع باشند و با دیدی باز تر و اعتماد بیشتر خریدشان را انجام دهند.

محاسبه قیمت بر اساس وزن، اجرت و غیره

تمام متغیر هایی که روی قیمت طلا تاثیر دارند باید هنگام خرید درج شوند و محاسبات انجام شده به کاربر نمایش داده شود.

این کار حسن نیت شما را میرساند و مشتریان با خیال راحت تر پروسه ی خرید خود را کامل میکنند.

قابلیت تنظیم مالیات/سود محصول

بدلیل اینکه قیمت ها در کشور ما ثابت نیست و مدام در حال تغییر است، باید امکان تغییر دادن عواملی مانند مالیات، سود و… برای ادمین سایت محیا باشد که بتواند هروقت که لازم شد این پارامتر ها را کاهش یا افزایش دهد تا موقع پرداخت، قیمت ها برای کاربران به روز نمایش داده شوند.

نمایش قیمت جزییات مانند سنگ، چرم و غیره

در وبسایت های طلا فروشی بیشتر مواقع مدیر سایت ریز قیمت ها و قیمت اجزا را درج نمیکند، قیمت متریال های بکار رفته در یک محصول، باید به صورت جدا جدا درج شوند. کاربران باید بتوانند قیمت اجزای بکار رفته در جواهر انتخابی خود را به صورت مجزا مشاهده نمایند.

سیستم گزارش فروش

وبسایت های فروشگاهی صفحاتی دارا هستند که در آن فروششان و فاکتورها درج میشوند و میتوانند آن ها را مدیریت کنند. مدیریت فروش امری مهم برای صاحبان کسب و کار است چون که از این طریق میتوانند مقدار سود و ضرر خود را مشاهده نمایند تا فروشگاهشان را از لحاظ مالی مدیریت کنند.

سیستم گزارش فروش یکی از آیتم های مهم در طراحی سایت های فروشگاهی است.

امکان سیستم چند فروشگاهه

در صورت نیاز، این امکان وجود دارد که صاحبان سایت امکان چند فروشگاهه ایجاد کنند و پنل کاربری های جداگانه در اختیار بقیه فروشندگان قرار دهند. نظیرش را در سایت دیجیکالا میتوانید مشاهده کنید، فروشندگان از طریق پنل کاربری که دیجیکالا در اختیارشان قرار داده محصولاتشان را در دیجیکالا درج میکنند.

طرح های پرداخت قسطی

در وبسایتتان اگر خدمات یا طرح های فروش دارید، میتوانید آپشن پرداخت قسطی با شرایط مختلف قرار دهید  تا مشتریان بیشتری از این طریق جذب کنید.

شرایط قسطی میتوانند به صورت پلن یا پکیج نیز ارائه شوند و در هر پکیج با توجه به قیمت، شرایط پرداخت تغییر کند.

امکان افزودن چند زبانه

سایت هایی که از دو یا چند زبان استفاده میکنند سایت های چند زبانه هستند، وبسایت ها میتوانند از هر چند زبانی که مدیر سایت بخواهد پشتیبانی کنند.

کسب و کار هایی که بین المللی هستند و دارای وبسایت هستند، نیاز به چند زبانه شدن دارند.

سایت با پشتیبانی از  چند زبان
سایت چند زبانه (javascript.info)
به این مطلب امتیاز دهید
آواتار علی توکلی فرد

علی توکلی فرد

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.