طراحی سایت قسطی در ساری در سال 1402 – سایت خود را تحویل بگیرید و در اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت کنید

طراحی سایت قسطی در ساری
دسته بندی مطلب:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر به دنبال طراحی سایت قسطی در ساری هستید، پس درست آمدید. دوناوب به عنوان یکی از شرکت های برتر طراحی سایت در ساری، این امکان را فراهم کرده تا بتوانید هزینه طراحی وبسایت را به صورت قسطی پرداخت نمائید.

هدف ما این است که تمام کسب و کارهای همشهری ما بتوانند کسب و کار خود را آنلاین کنند. به همین منظور قصد داریم تا با ارائه خدمات طراحی سایت اقساطی در ساری، خیالتان را از پرداخت راحت کنیم.

می توانید با هر میزان بودجه ای وبسایت داشته باشید و نگران پرداخت آن نباشید. در ادامه به مهمترین سوالات شما در این مورد پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

چرا طراحی سایت قسطی در ساری

اگر به هر دلیلی در وضعیت مالی خوبی قرار ندارید، نگران نباشید. هدف ما بهبود کسب و کار شما و افزایش میزان درآمد شماست.
در پرداخت غیراقساطی، شما می بایست در دو مرحله (پیش پرداخت و پرداخت به هنگام تحویل سایت) کل هزینه را پذداخت نمائید. حال در صورتی که بودجه مالی شما کم باشد، طبیعتا به سراغ وبسایتی با امکانات کمتر خواهید رفت یا کلا قید طراحی وبسایت را خواهید زد. اما در صورتی که پرداخت اقساطی را انتخاب کنید، نیازی به پرداخت یکجا نخواهید داشت و با کمترین فشار مالی می توانید وبسایت مورد نیاز خود را داشته باشید.
بنابراین از یک طرف فشار مالی شما کاهش می یابد و از سمتی دیگر، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.

در طراحی اقساطی، چقدر زمان طراحی و پیاده‌سازی سایت به طول می‌انجامد؟

زمان طراحی سایت ارتباطی با نحوه پرداخت شما ندارد، بلکه به میزان حجم کاری پروژه وابسته است. به عبارتی در صورتی که طراحی یک وبسایت 1 ماه طول بکشد، چه در پرداخت یکجا و چه در پرداخت اقساطی، 1 ماه پس از شروع طراحی، وبسایت شما تحویل خواهد شد.
پس از تحویل سایت، اقساط شما شروع خواهد شد.

هزینه طراحی و پیاده‌سازی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی وبسایت بسته به نوع وبسایت، تکنولوژی استفاده شده و امکانات آن متغیر است. برای اطلاع از قیمت ها به اینجا مراجعه کنید.

چه مبلغی به عنوان پیش پرداخت مورد نیاز است؟

مبلغ پیش پرداخت بین 20 تا 30 درصد کل مبلغ پروژه خواهد بود. برای اطلاعات دقیق تر به صفحه طراحی سایت اقساطی مراجعه کنید.

در چه بازه زمانی پرداخت قسطی باید انجام شود؟

پرداخت ها در حال حاضر در بازه های زمانی 3 ماهه، 6 ماهه، 9 ماهه و 12 ماهه امکان پذیر است.

آیا برای پرداخت قسطی نیاز به ارائه چک یا سفته داریم؟

بله. برای پرداخت ها نیاز به ارائه چک در تاریخ های مشخصی است.

آیا در صورت پرداخت زودهنگام، تخفیفی ارائه می‌شود؟

بله. در صورت پرداخ زودتر از موعد، مبلغ نهایی پرداختی کاهش خواهد یافت. این میزان بسته به میزان و زمان پرداخت پیش از موعد شما دارد.

آیا طراحی سایت اقساطی دارای پشتیبانی پس از طراحی است؟

بله. تحت هر شرایطی دارای پشتیبانی خواهید بود و نحوه پرداخت یا میزان آن تاثیری در این موضوع ندارد.

آیا در صورت تعویق در پرداخت قسط‌ها، به من اطلاع داده می‌شود؟

بله، 3 روز پیش از موعد پرداخت و در روز موعد پرداخت از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین در صورت عدم پرداخت، در روز بعد با شما تماس گرفته و یاداوری خواهد شد.

آیا قابلیت افزودن یا کاهش مبلغ قسط‌ها وجود دارد؟

بله. برای این مورد پس از تحویل پروژه می توانید با همکاران ما در بخش مالی مذاکره کنید.

آیا قسطی بودن به معنی افزایش هزینه نهایی محصول می‌شود؟

بله. با توجه به تورم شدید و عدم ثبات اقتصادی، میزان هزینه نهایی پروژه در پرداخت قسطی بالاتر خواهد بود. این میزان بسته به مدت بازپرداخت شما دارد. به طور کلی به ازای هر ماه 3 تا 4 درصد بر قیمت نهایی پروژه افزوده خواهد شد.
برای مثال در صورت پرداخت اقساطی 3 ماهه، 9 تا 12 درصد افزایش قیمت خواهیم داشت. برای مثال اگر پروژه شما در پرداخت یکجا 10 میلیون تومان هزینه داشته باشد، در پرداخت 3 ماهه، مبلغ 10 میلیون و 900 الی 11 میلیون و 200 هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

به این مطلب امتیاز دهید
آواتار رحمت ابراهیمیان قاجاری

رحمت ابراهیمیان قاجاری

دانش آموخته مهندسی برق و مدرس وب هستم. حتی قبل از اینکه وارد دانشگاه بشم، به برنامه نویسی علاقه مند شدم و از اون زمان تا الان، هرگز کدنویسی رو رها نکردم. چه به عنوان مدرس، و چه به عنوان یک برنامه نویس. دغدغه اشتغال و بهبود فضای کار و زندگی برای همه دانشجویانم رو دارم. به همین خاطر معتقدم بدون آموزش پروژه محور و اصولی، اشتغال پایدار و با درآمد خوب شکل نمی گیره. علاقمند به برنامه نویسی، تکنولوژی و توسعه مهارت های نرم و الان هم بنیان گذار مجموعه دوناوب هستم و با یه تیم خوب و پرانرژی روزهام رو می گذرونم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *